Texty na pojistku

Byla to celkem náhoda. Už po půl roce v agentuře Hrivnák se mi pod prsty dostala pojišťovna, která pojistila i Titanik. V Allianz pracovali na novém webu, což byla příležitost se zamyslet nad stávající textovou komunikací. Napakoval jsem si dostatek podkladů a s pomocí marketingového oddělení české centrály Allianz jsem pronikal do tajů pojištění. Celý projekt jsme odstartovali školením textařiny spolu s Tomášem Zykánem. Navrhli jsme, kde všude se dá komunikace zlidštit a pak už jsme se vrhli do práce. Já jsem poskytl korektury a úpravy všech textů na web i do automatizovaných e-mailů, které chodí nejen z marketingu, ale i ze zákaznické podpory.

  • Klient: Allianz
  • Obor: Pojištění
  • Vytvořeno: 2013/2014
  • Agentura: Hrivnák
  • Design: Allianz Group
  • Kód: Etnetera
  • Copywriting: Matouš Roskovec

"Když jsem se poprvé setkal s Matoušovou pracovitostí a inteligencí v kombinaci s vysokým odhodláním a ochotou neustále se zlepšovat v prodejním copywritingu, říkal jsem si, kolik toho asi zvládne v několika dalších letech. Matouše jednoznačně doporučuji. To nejlepší má stále před sebou."


 - Vít Miština (CEO @ Hrivnák)