Jak začíná pořádná kariéra?

Když jsem ťukal písmena za agenturu Hrivnák, potkal jsem Štěpána Klímu, šikovného grafika, s kterým jsem dodnes udělal několik projektů. Štěpánovi přistálo na stole zadání zpracovat citylight pro studentský veletrh práce CareerDays. Spolu se Štěpánem jsme přišli s konceptem třívlnové kampaně. Na vizuální metafoře bot Štěpán ukázal přerod ze studenta na zaměstnance. Já jsem doplnil české a anglické texty. Klient si na naše řešení nakonec netroufl, ale i tak mám z tohoto projektu dodnes radost. Poprvé jsme na něm vyzkoušeli poučku 'straight headline, twisted visual'.

  • Klient: CareerDays
  • Obor: Vzdělávání
  • Vytvořeno: 2013
  • Agentura: Hrivnák
  • Art Direction: Štěpán Klíma
  • Copywriting: Matouš Roskovec