Jak zabalit radost do slov?

Od září 2014 pomáhám marketingovému oddělení DPD s textací většiny tiskových a webových materiálů. Ještě ten podzim jsem v DPD provedl interní dotazníkové šetření a na základě něj vytvořil nový komunikační manuál pro texty DPD. V březnu 2015 prošlo DPD globálním rebrandingem a pod záštitou značky DPDgroup momentálně doručují ve více než 230 zemích. V rámci České republiky jsem přišel s tónem jazyka, který by v našem prostředí odpovídal nově globálně nastavenému stylu komunikace. V tomto duchu jsem přepsal všechny dosavadní texty pro marketingovou i interní komunikaci a nadále pokračuji v psaní textů nových.

  • Klient: DPD Česká republika
  • Obor: Zásilková logistika
  • Vytvořeno: 2014/2015
  • Design: DPDgroup
  • Copywriting: Matouš Roskovec

"V DPD věříme v sílu slov. Proto jsme dlouho hledali někoho, kdo by nám pomohl s obsahovou strategií v kontextu globálního positioningu naší značky. Když jsme objevili Matouše, zjistili jsme, že je přesně náš člověk. Spolupracujeme s ním už od podzimu 2014 a jsme velmi spokojeni s prací, kterou pro nás udělal.

Matouš nám doporučil vhodný styl komunikace, připravil komunikační manuál a průběžně nám pomáhá s různými texty na naše webové stránky, propagační materiály a newslettery. Vážíme si nejen jeho copywriterských schopností a skvělých nápadů, ale i celkového přístupu k práci. Často přemýšlí o věcech o krok napřed a v celkovém kontextu všech našich marketingových aktivit a cílů. Pokud je potřeba, reaguje velmi svižně. Máme radost, že jsme našli NAŠEHO copywritera."

- Petra Skripniková (Marketing Manager @ DPD)