Jak se bavím vybavováním?

Pavel Mrázek přišel na konci roku 2013 s nápadem online služby, která by lépe propojila zákazníka a interiérového architekta. Půl roku po spuštění Hezkey (březen 2015) se ukazuje, že to byl dobrý nápad. Dnes Hezkey poskytuje lidem absolutní kontrolu nad řízením projektu návrhu vlastního interiéru. Já se v Hezkey se starám o veškeré texty a obsahovou strategii. S mými slovy se setkáte na firemním webu, v automatizovaných e-mailech, v našem komunikačním manuálu pro architekty, se kterými spolupracujeme, i v tiskovinách. 

  • Klient: Hezkey
  • Obor: Interiérový design
  • Vytvořeno: 2014
  • Art Direction: Michal Urbánek
  • Kód webu a uživatelského prostředí: Tomáš Kořínek
  • Copywriting: Matouš Roskovec

 

"Jasně, můžete najmout lidi, kteří uědlají svou práci dost dobře. A dost možná vám to bude stačit. Nebo můžete najmout nadšence, kteří překonají vaše očekávání. Takové, kteří vidí širší rozměr vašeho podnikání a sami si najdou v jeho kontextu vlastní roli.

Matouš je ten druhý případ, a proto jsme ho přibrali do týmu naší rostoucí společnosti Hezkey. Nejenže vytváří poutavé texty, ale každé slovo vidí jako součást naší značky a našeho byznysu. Nebojí se vyhrnout si rukávy, když je potřeba, a udělat víc, než se od něj očekává. Dokonce podporuje dobrou náladu v našem týmu a je motivací pro ostatní. Je mi skutečným potěšením, že je součástí našeho týmu a těším se, co naše spolupráce nadále přinese."

- Pavel Mrázek (Zakladatel @ Hezkey)