1 šichta = 8 hodin energie

Měl jsem to štěstí přimotat se mezi několik velikánů ze světa, kde se značky staví na nohy. A zrovna když chystali strategii, která měla značce Kamikaze dodat šťávu. Potom, co v agentuře Hrivnák dali dohromady nejen nový komunikační tón, rozhodli se vše odpálit novým produktem. Plechovkou, která v sobě měla pod tlakem nahuštěných celých 8 hodin energie. Šlo o nápoj, který by udržel čistou mysl po celou osmičku v práci. A tomuhle nápoji chybělo jediné. Jméno. Mě napadlo Shift. Shift jako pracovní směna. Shift jako posun dopředu. Chytlo se to.

  • Klient: Kamikaze
  • Obor: Energetické nápoje
  • Vytvořeno: 2013
  • Agentura: Hrivnák
  • Design: Toman Design
  • Copywriting: Matouš Roskovec

"Když jsem se poprvé setkal s Matoušovou pracovitostí a inteligencí v kombinaci s vysokým odhodláním a ochotou neustále se zlepšovat v prodejním copywritingu, říkal jsem si, kolik toho asi zvládne v několika dalších letech. Matouše jednoznačně doporučuji. To nejlepší má stále před sebou."

 - Vít Miština (CEO @ Hrivnák)